Termini și Condiții
Inainte de a viziona acest site, va rugam sa cititi cu atentie precizarile urmatoare. Ele stabilesc Termenii si Conditiile utilizarii a tuturor materialelor ce alcatuiesc prezentul site. Accesarea site-ului si folosirea aplicatilor sale presupune acceptarea tuturor Termenilor si Conditiilor publicate pe site-u casadeulei.ro. In caz contrar va rugam sa nu accesati site-ul.
Site-ul casadeulei.ro este detinut de catre Casa de Ulei S.R.L. cu sediul in Com. Gheraseni, Str. Drmul Conacului Nr. 354, Jud. Buzau, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub J10/180/2017, cod de identificare fiscala RO 37096625, telefon: 0729141168 si email casadeulei@gmail.com
Elemente definitorii
Termenii Site, Site-ul sau acest site, folositi in acest document se refera la site-ul casadeulei.ro
Termenul Continut se refera la toate informatiile de pe site care pot fi vizitate, vizualizate, sau altfel accesate prin utilizarea unui echipament electronic.
Termenii Cumparator, Cumparatorul, Client, Clientul sau Utilizatorul– persoana, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda sau isi creeaza cont pe acest Site.
Termenii Vanzator/Firma se refera la „nume firma” sau orice partener al acestei societati.
Termenul Comanda/Comenzi – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Vanzatorul este de acord sa livreze Bunurile si Serviciile si Cumparatorul este de acord sa primeasca aceste Bunuri si Servicii si sa faca plata acestora.
Prin termenul Date personale intelegem informatiile pe care le coleltam de la dvs, pe baza carora puteti fi identificat personal.Acestea pot include numele dvs, adresa, numarul de telefon mobil, adresa de mail cat si alte date necesare pentru emiterea facturii.
Termenul Produse – reprezinta orice bun mentionat in Comanda care urmeaza a fi furnizat de catre Vanzator, Cumparatorului
Termenul Contract – reprezinta o Comanda confirmata de catre Vanzator.
Termenul Document – reprezinta prezentele Termene si Conditii.
Drepturi de proprietate intelectuala
Continutul, ( numele site-ului, elemente grafice, etc…) este proprietatea exclusiva a „Nume Firma” si este aparat de Legea pentru protectia drepturile de autor (legea nr.8/1996 cu modificarile ei) si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala.
Se permite folosirea Site-ului numai in limitele mentionate in prezentul Document.
Relatia contractuala
Utilizatorul trebuie sa completeze campurile necesare (Email, Telefon, Oras, Strada, etc). Aceste setari pot fi modificate oricand daca bifeaza optiunea “vreau cont”.
Prin inregistrarea unei Comenzi pe Site, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile comerciale.
Prin finalizarea Comenzii Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori (Comanda intarziata, transmisa gresit etc).
Daca Cumparatorul valideaza si trimite comanda inseamna ca accepta implicit acest Document.
Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a modifica cantitatea Bunurilor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifica cantitatea de Bunuri si/sau Servicii din Comanda va anunta Cumparatorul la adresa de e-mail sau la numarul de telefon puse la dispozitia Vanzatorului la efectuarea Comenzii si va returna suma achitata.
Vanzatorul nu poate fi tras la raspundere pentru informatii introduse eronat, din care pot decurge intarzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.
Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informatia prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, Vanzatorul nu poate fi raspunzatoare de inexactitati care pot aparea in completarea de catre Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactitatii, completitudinii si utilitatii informatiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.
Confirmarea comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala sau scrisa din partea Vanzatorului catre Cumparator.
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia.
Vanzatorul va fi responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale
Drepturile si obligatiile vanzatorului
„Nume Firma” nu isi asuma responsabilitatea pentru problemele tehnice ce pot aparea in timpul folosirii Site-ului si nici pentru posibilele interpretari ale textelor si informatiilor ce pot aparea pe Site.De asemenea administratorul Site-ului nu isi asuma responsabilitatea pentru pagubele de orice natura aparute ca urmare a informatiilor de pe acest site.
Vanzatorul are obligatia sa comunice transparent si cu buna credinta cu Utilizatorii Site-ului.
Vanzatorul are obligatia de a livra Produsele care indeplinesc cerintele si specificatiile Cumparatorului.In cazul in care un Produs comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Cumparatorul asupra acestui fapt.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Produselor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul furnizeaza Produsul la pretul in vigoare la data facturarii, pret care este afisat pe Site.
Vanzatorul are dreptul de a modifica continutul site-ului, precum si continutul acestui Document, de a modifica preturile Produselor afisate pe Site, de a modifica sau sterge temporar sau permanent continutul Site-ului, de a modifica sau sterge orice promotie din Continutul Site-ului, de a modifica sau adauga noi reguli sau restrictii in ceea ce priveste Continutul Site-ului, fara a avea obligatia de a-i anunta pe Utilizatori.
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii, cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.
Pentru motive justificate, Vanzatorul isi rezerva dreptul de a restrictiona accesul Cumparatorului in vederea efectuarii unei Comenzi, in cazul in care considera ca in baza conduitei sau a activitatii Cumparatorului pe Site, actiunile acestuia ar putea prejudicia in vreun fel Vanzatorul. Cumparatorul se poate adresa Vanzatorului, pentru a fi informat cu privire la motivele care au condus la aplicarea masurilor sus mentionate.
Drepturile si obligatiile cumparatorului
Cumparatorul are dreptul de a fi tratat cu respect, de a fi ascultat si corect informat asupra produselor, caracteristicilor si a preturilor produselor ce urmeaza a fi achizionate.
Cumparatorul se poate asigura de validitatea comenzii facute on-line, doar dupa primirea mesajului de confirmare redactat si trimis automat de sistemul de administrare a site-ului. In caz contrar (neprimirea acelui email de instiintare/confirmare) indica nefinalizarea comenzii, fapt pentru care Vanzatorul nu pot o pot onora. Mentionam ca aceste situatii pot aparea fie dintr-o completare necorespunzatoare a campurilor necesare finalizarii comenzii fie datorita unei erori de trimitere si in acest caz, va rugam sa ne contactati.
Cumparatorul are obligatia de a informa corect Vanzatorul despre Produsele pe care doreste sa le achizitioneze, de a furniza date corecte si complete despre datele de facturare si adresa de livrare, de a respecta Comanda facuta si de a ridica Produsul comandat, de a achita contravaloarea Produsului achizitionat.
Cumparatorul isi asuma obligatia de a achizitiona Produsul mentionat in comanda transmisa exclusiv de la Vanzator.In cazul in care Vanzatorul nu are posibilitatea de a livra Produsul comandat va anunta Cumparatorul.
Dupa primirea Produsului, Cumparatorul este obligat sa il inspecteze fara intarziere.Cumparatorul trebuie sa instiinteze Vanzatorul cu privire la eventualele defecte ale Produsului comandat fara intarziere.Cumparatorul va depozita Produsul in cauza astfel incat sa nu cauzeze daune (suplimentare) Produsului.Produsul contestat poate fi folosit, vandut, etc numai cu acordul expres in acest sens din partea Vanzatorului.Daca reclamatia este fondata, aceasta se va solutiona amiabil.
Cumparatorul are dreptul de a refuza un colet desfacut sau care prezinta urme vizibile de lovire, deteriorare de orice natura, modificarea dimensiunilor originale si de a face pe loc o plangere catre firma transportatoare (Posta Romana sau Curier), insotita de preferinta de imagini care atesta acea situatie.
Limitarea responsabilitatii
Vanzatorul depune eforturi pentru mentinerea corectitudinii informatiilor expuse pe Site. Totusi nu putem garanta corectitudinea tuturor informatiilor prezente pe Site.
Vanzatorul va depune toate eforturile pentru a mentine Siteul in functiune, dar nu putem garanta ca functionarea acestuia va fi neintrerupta sau fara erori si nici ca acesta va fi compatibil cu echipamentele folosite de dvs.
Toate produsele prezentate pe acest site sunt disponibile in limita stocului fizic disponibil.
Vanzatorul nu isi asumama responsabilitatea pentru prejudiciile cauzate de nefunctionarea Siteului si nici pentru cele cauzate de imposibilitatea accesarii anumitor linkuri publicate pe Site.
Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate organelor abilitate. Firma nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari. Vanzatorul are dreptul, dar nu si obligatia, de a sterge astfel de continuturi identificate pe Site.
Inregistrarea ca Utilizator
Pentru crearea unui cont pe site-ul casadeulei.ro, Utilizatorul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida. casadeulei.or poate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care constata ca a utilizat informatii neconforme cu realitatea sau foloseste serviciile intr-un mod neconform cu uzantele normale.
Livrarea
Livrarea Produselor se face oriunde pe teritoriul Romaniei prin intermediul unei firmei de curierat sau prin Posta Romana (in zonele unde nu are acoperire curierul).
Termenul de livrare este de 24-72 de ore de la data preluarii si acceptarii comenzii dumneavoastra. In cazul in care unul sau mai multe Produse comandate nu se mai afla in stoc, veti fi instiintat in acest sens.
Plata Produselor se face la livrarea coletului in sistem ramburs.
La solicitarea soferului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca este necesar prin un sau mai multe acte emise de autoritati oficiale si va comunica numarul de Comanda atribuit de catre Vanzator.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi lasata la adresa precizata doar unei persoane cu varsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicarii catre sofer, a numarului Comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu indeplineste conditiile de mai sus.
In cazul livrarii la locul de munca al Clientului, caz in care soferul nu poate avea acces in locatia respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate receptiona aceasta Comanda.
Clientul poate fi contactat telefonic de catre sofer in prealabil pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validarii Comenzii pe site si indicatii suplimentare legate de locatia aleasa de catre Client pentru livrarea Comenzii.
Livrarea se considera a fi indeplinita de catre Vanzator la momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.
Vanzatorul nu poate fi facut responsabil in cazul in care produsele sunt livrate cu intarziere.
Politica de retur
Conform OG 34/2014 ( http://www.anpc.gov.ro/anpcftp/legislatie/oug_34_140616.pdf) Clientul poate solicita retur fara justificare in termen de 14 zile de la primirea produsului.
Solicitarile de retur se notifica pe adresa de e-mail a Vanzatorului sau pe numarul de telefon afisat pe site.
Cheltuielile aferente returnarii Produselor vor fi suportate de catre Cumparator.
Vanzatorul va inapoia contravaloarea Produsului in termen de 14 zile de la data denuntarii Contractului de catre Client, dar nu inainte de a intra in posesia bunurilor.
Rambursarea se va face prin transfer in contul bancar trimis de Cumparator.
In orice situatie de returnare a Produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost trimise Clientului, impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificat de conformitate, etc).
Clientul este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora (lipsa sau deteriorarea ambalajului, starea produsului, etc).
Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, ciobiri, zgarieturi, urme de folosire si/sau modificarea continutului si nu mai pot fi aduse la starea de nou a produsului.
Nu se accepta pentru returnare nici produsele sigilate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de catre Cumparator.
Deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare ce face imposibila revanzarea lor duce la refuzul returului.
Pentru orice detalii sau informatii suplimentare privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati.
Confidentialitate
Siguranta si confidentialitatea datelor dvs sunt esentiale pentru noi.
Politica de Confidentialitate – explica modul in care tratam datele dumneavoastra cu caracter personal atunci cand utilizati Site-ul nostru. Prin utilizarea Site-ului nostru, sunteti de acord ca datele dvs sa fie utilizate conform politicilor noastre de confidentialitate.
Solutionarea conflictelor
Contractul va fi interpretat in conformitate cu legea romana. Partile vor depune toate eforturile pentru a solutiona pe cale amiabila, orice disputa din prezentul Contract, aparuta intre Client si Vanzator. In cazul in care acest lucru nu este posibil, litigiul va fi inaintat spre solutionare instantelor judecatoresti competente.
Avand in vedere dispozitiile Regulamentului UE nr 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum, Vanzatorul ofera Clientului posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL).Platforma SOL este un instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare-cumparare sau de prestare de servicii online dintre un consumator si un comerciant din UE.In acest sens se poate utiliza urmatorul link catre platforma SOL:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Forta Majora
Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (total/partial) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului.
Partea care invoca evenimentul de forta majora este obligata sa notifice cealalta parte in termen de 5 zile calendaristice si sa furnizeze dovezi necesare in acest sens.De asemenea, partea care invoca forta majora este obligata sa informeze cealalta parte cu privire la incetarea cazului de forta majora.In situatia in care nu se face notificarea, partea care invoca aparitia evenimentului de forta majora va raspunde pentru toate prejudiciile ivite ca urmare a omisiunii notificarii cu privire la producerea/incetarea cazului de forta majora.
Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara pretinderea de daune-interese.
Forta majora va fi probata conform legii.